Nagy Olivér
- +36-30-948-9280
- hello@nagyoliver.hu
Végre elkészült a vadiúj, modern céges weboldalad. Tehát minden szép és jó, innen már ömleni fognak a vevők. Sajnos ez azonban nem ilyen egyszerű. A valóság sokkal inkább az, hogy a vevők alig-alig találnak meg. Azt a keveset is csak tengernyi reklámkampány pént elégetésével tudod biztosítani. Sőt, legrosszabb esetben azt sem tudják, hogy egyáltalán létezel.
A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization – rövidítve SEO) a weboldal keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti „normál” avagy nem fizetett keresési eredményekben. – a Wikopedia definíciója szerint.
A keresőoptimalizálásnak az a lényege, hogy a weboldalunkat úgy alakítjuk ki, hogy egyrészt annak tartalmát a különböző keresőszolgáltatások fel tudják dolgozni. Másrészt, az adott weboldalt mások előtt jelenítse meg a keresők találati listájában a beállított fontosabb kulcsszavakra, illetve keresési kifejezésekre. Magyarországon elsősorban mindenki a Google-re koncentrál és optimalizál, ami nem véletlen, hiszen a 97%-os részesedésével ez a piacvezető keresőmotor. A továbbiakban én is a Google-re fogok koncentrálni.
Mivel a felhasználók, ha bármilyen kérdésük, vagy problémájuk adódik, akkor a keresőkben kulcsszavak alapján keresnek, ezért fontos a minél jobb helyezés elérése. Ha nem akarsz az év 365 napján folyamatosan hirdetni azért, hogy egyáltalán megtaláljanak az ügyfeleid, akkor megkerülhetetlen a SEO.
A SEO előnyei közé tartozik az, hogy költséghatékony, hiszen nem reklám eszköz, nem kell minden egyes kattintás után fizetni. Komoly presztízs értékkel bír a vállalkozás számára, ha a rá jellemző releváns kulcsszavak esetében a találati lista elején szerepel. Elindításához csupán egy kezdeti komoly befektetés szükséges, majd később – optimális esetben – már csak kisebb ráfordítást igényel.
A SEO hátrányai közé tartozik, hogy csak közép, de inkább hosszú távon lehet erre építkezni, mert akár több hónapba is beletelik, mire komoly eredményeket tudunk elérni.
Ahhoz, hogy sikeresek legyünk a keresőoptimalizálásban, meg kell érteni a Google “gondolkodásának” logikáját. A Google körülbelül 200 fő-szempontot vizsgál, amelynek al-pontjai miatt a valós szám 10.000-ra tehető. A keresőoptimalizálás három egymásra épülő pilléren nyugszik.
Ha weboldalad az egyik nyílt tartalomkezelő rendszer (CMS – content management system) segítségével készült, mind pl WordPress, akkor biztosan.
Az egyedi, saját fejlesztésű rendszerek esetében már lehetnek gondok.
Tömören: nincs.
Kicsit hosszabban, maga a Google is óvatosságra int azoktól a SEO „szakemberektől”, akik bármilyen garanciát vállalnak.
Ennek egyik oka a keresők algoritmusainak rendszeres frissítése. Ugyanis, a közhiedelemmel ellentétben, nem x évente vannak algoritmus frissítések, hanem sokkal inkább naponta, a Google rendszeresen módosítja a keresőjét.
A szerződések 99,99% elektronikus úton kötődnek az eszerzodes.hu rendszeren keresztül. Az eszerzodes felületén kötött szerződések teljesen megfelelnek a hatályos magyar és európai jogszabályoknak. Amennyiben elfogadtad az árajánlatomat, kapsz egy email-t, hogy elkészült a szerződésed. Ezt te bármikor meg tudod tekinteni és alá tudod írni bármilyen okostelefonon, tableten, vagy számítógépen.
A szerződést megkötését követően, az abban foglalt megállapodás szerint egy online díjbekérő számlát küldök a Billingo számlázó segítségével. Az összeg beérkezése a kezdő feltétel a munka elkezdésének.
A konzultációk elsődleges színtere az online térben zajlik a Google Meet, vagy a Skype segítségével.
A munka elsődleges kapcsolattartási színtere az email, mert „a szó elszáll, az írás megmarad” elvet követem, amely mindkét felet megkíméli az esetleges félreértésektől.
© Nagy Olivér Attila - 2009-2021 Minden jog fenntartva
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak. Erről bővebben itt tájékozódhat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.
A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.